Cui cereţi ajutorul dacă nu aţi fost tratat corect?
protectiapacientilor-1384192808
12 Noiembrie 2013
1018 accesări
0 comentarii
Pe lângă reclamaţia depusă la Colegiul Medicilor, orice pacient care se consideră victima unor greşeli sau nedreptăţi în sistemul medical de sănătate, poate cere ajutorul Asociaţiei pentru Protecţia Pacienţilor ce are filiale peste tot în ţară. În acest sens, şi constănţenii pot benefica de sprijin şi consiliere pentru a-şi putea cunoaşte drepturile şi pentru a beneficia de ele. „Aşa cum am spus de la deschiderea filialei constănţene, unul din obiectivele noaste importante este reprezentarea intereselor legitime ale pacienţilor din România, membri ai Asociaţiei, prin mijloace legale, în faţa oricăror persoane fizice, instituţii, organisme sau alte unităţi care asigură îngrijiri de sănătate, îngrijiri terminale, intervenţii medicale, servicii comunitare şi servicii conexe actului medical. În cazurile în care nu este posibilă soluţionarea problemelor pacienţilor pe căi amiabile, Asociaţia Naţională pentru Protecţia Pacienţilor acordă asistenţă juridică consultativă sau, după caz, reprezentare în vederea soluţionării litigiilor prin cabinete de avocat, experţi sau societăţi specializate agreate de Asociaţie, în scopul reparării prejudiciilor suferite de pacienţi prin utilizarea produselor şi serviciilor de sănătate necorespunzătoare. Astfel că, vom veni în sprijinul pacienţilor constănţeni ori de câte ori aceştia ne vor solicita”, explică directorul filialei Constanţa, Maria Constandache.Simpla semnare a unui formular de adeziune la ANPP vă garantează dreptul de a beneficia de asistenţa Asociaţiei şi de a fi inclus în programele acesteia. Puteţi solicita formularul la numărul de telefon 0722.457.009 sau prin e-mail [email protected].