cabinettbcverasantemascasomnvera-1340037914

cabinettbcverasantemascasomnvera-1340037914
19 Iunie 2012
554 accesări
0 comentarii
În cazul în care aveţi nevoie de o consultaţie din partea medicului specialist şi sunteţi asigurat în sistemul sanitar, pentru a putea beneficia de asigurările de sănătate, trebuie în primul rând să găsiţi un doctor care are contract cu Casa de Asigurări de Sănătate.  Dr. Vera Pall, medic pneumolog în cadrul cabinetului Verasante, ne-a informat că, în momentul în care aţi ajuns la un specialist, trebuie să prezentaţi anumite documente dacă vreţi să beneficiaţi de asigurarea de sănătate. „Este vorba despre biletul de trimitere de la medicul de familie valabil cel mult 30 de zile, dovada de asigurat, adică adeverinţa sau cuponul de pensie din luna în curs, adeverinţă de la şcoală vizată de CNAS pentru tinerii de peste 18 ani şi copie după buletin”, a spus dr. Pall. Dacă nu dispuneţi de aceste documente, puteţi beneficia de serviciile medicale de care aveţi nevoie contracost. Există, însă, servicii medicale nedecontate de CNAS sau decontate parţial, pentru care şi asiguratul suportă integral sau parţial costurile. După consultul de specialitate, ar trebui să primiţi o scrisoare medicală pentru medicul de la care aveţi trimiterea, care va conţine concluziile consultului, rezultatul testelor şi recomandările pentru alte investigaţii. De asemenea, puteţi primi şi o reţetă pentru medicamente la iniţierea tratamentului, iar prescripţiile ulterioare sunt făcute de medicul de familie în baza scrisorii medicale. De menţionat ar fi faptul că numărul de consultaţii pentru un episod de boală acută este limitat prin normele în vigoare, la fel şi numărul de reţete şi de bilete de trimitere pe care vi le poate elibera medicul de familie într-o lună.

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Articol publicat de Alexandra MALACHI