15 Decembrie 2015
2298 accesări
0 comentarii

5 copii cu dizabilităţi în vârstă de 10 şi respectiv 11 ani din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă „Maria Montessori” Constanţa vor beneficia, prin intermediul unei campanii iniţiate de şcoala postliceală „Henri Coandă” din Constanţa, de tablete. Scopul acestui demers este acela ca elevii să poată învăţa să utilizeze tehnologia şi să înveţe singuri alfabetul.

„Este vorba despre un parteneriat între Şcoala Postliceală «Henri Coandă» şi Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă «Maria Montessori» Constanţa, prin intermediul căruia aceşti copii sunt ajutaţi să evolueze şi să se adapteze social. Unul dintre scopuri este reprezentat de schimbul de bune practici între cadrele medicale, astfel încât acestea să înveţe cum să lucreze cu aceşti copii.

Pe de altă parte, cu ajutorul acestor tablete, copiii sunt ajutaţi să se integreze social. Le este dezvoltată motricitatea fină, învaţă să scrie, să deseneze, au la îndemână informaţii vizuale care îi ajută să reţină aceste informaţii”, a precizat Mihai Traian Epure, psiholog în cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă „Maria Montessori” Constanţa.

Taguri articol: copilul persoane cu dizabilitati psiholog

Adaugă comentariul tău

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
Articol publicat de Andreea Năstase